Menu Sluiten

Hoe Werkt Een Reclamecampagne Op Bus

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

Zoveel goede redenen om te adverteren op bus en tram

Trams en bussen. Zoveel meer dan alleen een vervoermiddel. Ze zijn ook het ideale canvas voor uw reclamecampagnes! Wist u dat élke Vlaming een bus- of tramhalte heeft op maximaal 750 meter van zijn deur? Het openbaar vervoer is dus overal aanwezig in het straatbeeld, nooit opdringerig maar altijd impactvol. Bovendien zijn de mogelijkheden onbeperkt, zowel wat de creativiteit, de formaten als de geografische- en tijdspreiding betreft. En voor de prijs moet u het al helemaal niet laten… Redenen genoeg om kennis te maken met Lijncom, en te adverteren op bussen en trams.

Ons aanbod

Meer weten? Neem contact op met ons.

35034163503416

Meer info

tags: Adverteren Bus – Adverteren Tram – Impactvol Adverteren Op Tram – Reclame De Lijn – Reclame Op Digitale Schermen – 

Wenst u meer info over hoe werkt een reclamecampagne op bus kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Hoe Werkt Een Reclamecampagne Op Bus

Reclame | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Hoe werkt een reclamecampagne op bus

menu oraphon home uw gehoor over ons nieuws acties vacatures contact openingsuren gratis nummer oraphon hoorapparaten hoorhulpmiddelen communicatiesystemen gehoorbescherming reinigingsproducten blog gratis gehoortest over oraphon team getuigenissen service advies op maat video hoorapparaten hoorhulpmiddelen communicatiesystemen gehoorbescherming reinigingsproducten blog gratis gehoortest home uw gehoor over ons nieuws acties vacatures contact openingsuren over oraphonteamgetuigenissenserviceadvies op maatvideo oraphon u hoort er weer bij oraphon hoorcentrum is het eerste hoorcentrum in heel de benelux dat zich voor focust op de inhetoor technologie. De andere zijn achterhetoor gaande van de liho luidspreker in het oor tot de super power hoortoestellen met klassiek oorstuk. Oraphon hoorcentrum is een toonaangevend hoor en communicatiecentrum. Op het gebied van de volledig onzichtbare inhetoor hoortoestellen zijn wij uniek in limburg belgi en zelfs europa hoe werkt een reclamecampagne op bus voor bedrijven op maat Daarnaast bieden wij volledig onzichtb.

overslaan en naar de inhoud gaan smeets laswerken bedrijfsprofiel en en cemarkering van staalconstructies productie en montage producten standard producten balustrades en afsluitingen overkappingen en carports trappen bordessen en loopbruggen leuningen en trapleuningen poorten en hekwerken realisaties contact privacy amp cookie policy deze privacy policy regelt de verwerking van uw persoonsgegevens door de verantwoordelijke voor de verwerking smeets laswerken hierna onderneming lees deze privacy policy aandachtig door want het bevat essentile informatie over hoe uw persoonsgegevens worden verwerkt en welke cookies worden gebruikt. Door het verstrekken van uw persoonsgegevens op de websitewww.smeetslaswerken.been door het op deze website vermelde emailadressen verschaffen van persoonsgegevens verklaart u kennis te hebben genomen van deze privacy policy en gaat u er eveneens uitdrukkelijk mee akkoord alsook met de verwerking zelf. Artikel algemeen smeets lasw.

Meer info over Hoe werkt een reclamecampagne op bus

home over abs actueel lid worden informatie dossiers contact actueel home over abs wie zijn wij geschiedenis absgroep raad van bestuur algemene vergadering ipr adviserende leden sectoren commissies personeel actueel lid worden informatie dossiers dossiers landbouwinfo archief links contact abs over campagne tegen melk dit is een stap te ver de reclamecampagne tegen melk die momenteel loopt op trams en bussen van de lijn is voor vele hardwerkende boeren en zeker voor onze melkboeren een slag in het gezicht bekijk ook eens hoe werkt een reclamecampagne op bus En een harde slag bij het algemeen boerensyndicaat abs staat de telefoon sedert gisteren roodgloeiend. Woedende boeren begrijpen niet dat hun kwaliteitsvol product afgeschilderd wordt als dodelijk. Het abs vindt deze campagne overduidelijk een stap te ver van de veganistische lobby. De woede zit hoog heel hoog. Een melkboer drukte zijn gevoel als volgt uit ik waarschuw de lijn .